Ondernemersvereniging Epe
Rommelmarkt 2014

Op vrijdag 11, 18 en 25 juli en 1, 8, 15 en 22 augustus 2014

Zoals bekend organiseert de Ondernemersvereniging van Epe, tijdens de zomervakanties de drukst bezochte avondbraderieën / rommelmarkten van de Veluwe. Epe ontvangt dan ongeveer 10000 bezoekers. De rommelmarkt is vanaf 15.00 uur tot 21.00 uur.

De rommelmarkt zal dit jaar plaatsvinden op de parkeerplaats achter Grando/Stern/Oxalis (Hoofdstraat Zuid).

De huurprijs voor een grondplaats is € 17,50 incl. BTW per 4 meter.
De huurprijs voor een grondplaats met kraam is € 42,50 incl. BTW per 4 meter.
Op genoemde prijzen krijgt u bij vooruitbetaling een korting van € 5,00.
Gebruikt u een eigen kraam, wilt u dan de werkelijke maten hiervan ( l+b) bij aanmelding opgeven?

Inschrijvingen voor alle zeven avonden worden met voorrang behandeld. Ook kunt u per avond inschrijven. Het toewijzen van de plaatsen geschiedt in volgorde van binnenkomst (vol is vol).

Wij verzoeken u het inschrijfformulier te mailen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. of op te sturen naar de administratie van de braderiecommissie: Grando Keukens & Badkamers, mevrouw D. van Schoonhoven, Hoofdstraat 118, 8162 AN Epe. Tel. 06-51594522.

U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een bevestiging en factuur van ons. Deze moet uiterlijk 1 week voor aanvang van de rommelmarkt aan ons zijn overgemaakt.

BELANGRIJK:
U mag op de rommelmarkt geen nieuwe producten verkopen. Als dit toch gebeurt kan dit tot verwijdering van de rommelmarkt leiden. (u krijgt dan uw geld niet terug.)
Na afloop van elke braderie/rommelmarkt dient u uw afval en verpakkingsmateriaal weer mee te nemen. Bij verzuim kan €20,00 in rekening worden gebracht.