actueel

Het actuele nieuws van de Ondernemersvereniging Epe

Zaterdag 23 juni aanstaande klinken in Epe weer de liederen van diverse Shantykoren. Vijf koren brengen vanaf 13.30 uur op verschillende plekken in het dorp hun liederen ten gehore. De middag wordt om 16.30 uur afgesloten met een samenzang op het Kerkplein. De Mulderssingers uit Wezep, S.O.S. Matrozenkoor uit Apeldoorn, De Trossen Los uit Twello, Kokkels en Mokkels uit Harderwijk en Kantje Boord uit Vaassen.

Programma:

De Mulderssingers - Kerkplein

13:00 uur t/m13:30 uur  - 14:20 uur t/m 14:50 uur - 15:35 uur t/m 16:20 uur

Kantje Boord - VeluwePoort (Bakker Bart)

13:30 uur t/m 14:00 uur - 14:40 uur t/m 15:10 uur - 15:25 uur t/m 15:50 uur

De Trossen Los - Hoofdstraat (Koken&Trends)

13:15 uur t/m 13:40 uur - 14:00 uur t/m 14:30 uur - 14:50 uur t/m 15:20 uur

S.O.S. Matrozenkoor - Hoofdstraat (Scapino)

13:45 uur t/m 14:15 uur - 14:20 uur t/m 14;50 uur - 15:15 uur t/m 15:45 uur

Kokkels en Mokkels - Horecaplein

13:15 uur t/m 13:45 uur - 14:00 uur t/m 14:30 uur - 14:50 uur t/m 15:30 uur

Voor de 25e keer vindt van 11 t/m 15 juni a.s. in Epe de Paarden4daagse plaats. Iedere dag wordt er door de deelnemers een mooie route gereden. Op woensdagmiddag 13 juni a.s. zijn er dit jaar in het dorp allerlei activiteiten, zoals het Paard van Troje timmeren, Woodcarving, spelletjes bij de Middenstip, 't Snoepie, Kerkplein, Gruttersplein en Marktplein. Verder is er ook muziek. De afsluiting vindt plaats op vrijdag 8 juni met een feesterlijke intocht door het centrum van Epe. Vanaf 19.00 uur zijn er die avond zoals gewoonlijk diverse feestelijke activiteiten in het centrum.

Zaterdag is het zover; Moeders & Wielen in Epe! Naast het bewonderen van young- en oldtimers is er meer te doen. Kids kunnen op de foto op het Gruttersplein, dansschool Drent treedt op, er kan een rebus worden gemaakt, er wordt een hapje en drankje uitgedeeld, er is een Barista die vanuit zijn 2CV heerlijke koffie schenkt, een sprinkussen en muziek! Naast de kerk treedt de band 'Danny and the wild cats' op.

Op de website van de Rijksoverheid is te lezen: op Dodenherdenking is het om 20.00 uur 2 minuten stil. Ondernemers moeten die dag hun winkel om 19.00 uur sluiten maar een gemeente mag ook toestemming geven open te blijven.

De Ondernemersvereniging Epe heeft na overleg met haar leden besloten uit respect het advies van de Rijksoverheid op te volgen. Dit betekent dat er op vrijdag 4 mei a.s. na 19.00 uur geen koopavond plaatsvindt in Epe.

Zaterdag 12 mei a.s......de 2e editievan Moeders & Wielen!

Ook dit jaar zijn tijdens de moederdagkoopdag young- en oldtimers te bewonderen in het centrum van Epe.  Deze staan vanaf het eind van de ochtend mooi opgesteld in het dorp en sluiten af met een gezamenlijke tocht door het dorp. Daarnaast is er voor de kids een aantal activiteiten te doen en wordt aan 'moeders' een hapje en drankje aangeboden.

Lijkt het u leuk de Ondernemersvereniging Epe te helpen tijdens diverse activiteiten? Wij zoeken enthousiaste vrijwilligers! Dus heeft u tijd over en steekt u graag de handen uit de mouwen, neem dan contact op met ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Op zaterdag 31 maart a.s. vindt het Modespektakel plaats rond de Grote Kerk in Epe. 's Middags presenteren ondernemers uit Epe hun nieuwe collecties! Dit evenement wordt gecombineerd met paasactiviteiten waaronder een speurtocht.