Voor ondernemers

Ongeveer 150 in Epe gevestigde ondernemers, uit detailhandel, nijverheid, industrie en dienstverlening zijn georganiseerd in de belangenvereniging "Ondernemersvereniging Epe"

Woensdag 24 oktober 2018 is er geen Algemene Ledenvergadering.

Zoals in de Nieuwsflits d.d. 21 september staat vermeld, wordt deze uitgesteld.

Hierover volgt binnenkort nadere informatie.

Uitnodiging gemeente Epe:

Wij nodigen u van harte uit voor de inloopbijeenkomst over de herinrichting van het Sint Martinusplein in Epe. Tijdens deze bijeenkomst laten wij u zien hoe het parkeerterrein, gelegen tussen het gemeentehuis, de Albert Heijn en het Loeffpark, eruit kan komen te zien. Wij gaan hierover graag met u in gesprek!

Wanneer: woensdag 22 maart
Hoe laat: 17.00 tot 19.30 uur
Waar: kantine gemeentehuis Epe

Ons doel is om samen met u het voorlopig ontwerp te bespreken en uiteindelijk het Sint Martinusplein in kwaliteit en uitstraling te laten aansluiten op de al gerealiseerde herinrichting van het centrum van Epe. Daarbij heeft het parkeerterrein een eigen beeld, gebruik en sfeer, maar is er wel gezamenlijke uniformiteit.

Om dit te bereiken en daarvoor een goed ontwerp te maken, horen wij graag uw wensen en ideeën. Wij hopen u op woensdag 22 maart te ontmoeten