Zoals bekend organiseert de Ondernemersvereniging van Epe, tijdens de zomervakanties de drukst bezochte avondbraderieën/rommelmarkten van de Veluwe. Epe ontvangt dan ongeveer 10.000 bezoekers. De rommelmarkt is vanaf 16.00 uur tot 21.00 uur op vrijdag 12, 19 en 26 juli en 2, 9, 16 en 23 augustus.
De rommelmarkt is ook dit jaar, samen met de kinderkleedjesmarkt, te vinden op het Marktplein naast het Gemeentehuis.

De huurprijs voor een grondplaats is € 17,50 incl. BTW per 4 meter
De huurprijs voor een grondplaats met kraam is € 42,50 incl. BTW per 4 meter.

Op genoemde prijzen krijgt u bij vooruitbetaling vòòr 1 juli 2019 een korting van € 5.-. En 7 avonden boeken betekent 6 avonden betalen!

Gebruikt u een eigen kraam, wilt u dan de werkelijke maten hiervan (l+b) bij aanmelding opgeven?
Inschrijvingen voor alle zeven avonden worden met voorrang behandeld. Ook kunt u per avond inschrijven. Het toewijzen van de plaatsen geschiedt in volgorde van binnenkomst (vol is vol).
Bent u op de dag zelf om 16.00 uur niet aanwezig of hebt u niet gebeld dat u iets later bent, dan mag de organisatie de plaats aan een ander geven.
Wij verzoeken u het inschrijfformulier, dat is toegevoegd als bijlage, te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of op te sturen naar Ondernemersvereniging Epe, Pastoor Somstraat 6, 8162 AK Epe, o.v.v. rommelmarkt/Miets Hoge. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een bevestiging en factuur van ons. Deze moet uiterlijk 1 week voor aanvang van de rommelmarkt aan ons zijn overgemaakt.
De inschrijvingen worden verzorgd door mevrouw Miets Hoge. Mocht u op voorhand vragen hebben kunt u haar contacten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

BELANGRIJK:

U mag op de rommelmarkt geen nieuwe producten verkopen. Als dit toch gebeurt kan dit tot verwijdering van de rommelmarkt leiden. (u krijgt dan uw geld niet terug.)
Na afloop van elke braderie/rommelmarkt dient u uw afval en verpakkingsmateriaal weer mee te nemen. Bij verzuim kan € 20,00 in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groet,

Miets Hoge en Frieda Kool